חופשה בפולין – חלק שישי

אז אנחנו מתקרבים לסוף החופשה …

חלק שישי ואחד לפני האחרון בסדרה…

והמשמעות יומיים אחרונים באולשטיין….

את היום התחלנו כרגיל ברביצה קלילה בגינת המלון . לאחר כשעה בה הילדים הוציאו את מיטב המרץ שלהם ואנחנו שתינו מספיק קפה המשכנו לשמורת טבע קטנה באזור.

אומנם המקום נחשב שמורת טבע אבל מדובר על משהו שבין שמורת טבע לפארק מיוער במיוחד. עלות הכניסה היא 5 זלוטי לילד ו- 8 למבוגר או 3 לילד ו- 5 למבוגר , אני לא בטוחה לחלוטין אבל בכל אחת מהאופציות זה מחיר מצחיק. משך הסיבוב סביב שעתיים וכמובן שאפשר גם יותר, תלוי כמה תתנו לילדים להתרוצץ. אנחנו אפשרנו להם כמה שרצו, בנינו ילדים מתרוצצים זה הורים שקטים ולטעמי אעברנו שם כמעט 4 שעות.

לינק לנסיעה בוויז:

https://waze.com/ul/hu3w3zg8r6

בשמורת טבע תמצאו מינים של עצים עם הסברים על כל סוג של עץ, מקומות ישיבה מסודרים לפיקניק, הליכה על גשרים , כשהאטרקציה המרכזית מבחינת הילדים היא ביצה קטנה מלאה צפרדעים שבאופן מפתיע לא ממש ברחו ואפשרו לנו לצפות בהן דקות ארוכות.

לאחר מכן, וכפי שכבר הבנתם, אנחנו מאוהבים בחצר המלון והחוף הפרטי שלנו וכן במסעדה הסופר שווה שלו אז חזרנו להמשך רביצה במסעדה/ גינת משחקים וטבילה במים.

ביום שאחריו הזוג השלישי שטייל איתנו חזר לוורשה ואנחנו המשכנו ללילה נוסף ואחרון באולשטיין. את היום התחלנו בחוות חיות מקומית. החווה מדורגת בדרגה 4.6 מתוך 5 נקודות בגוגל ונחשבת כאטרקציה שהיא חובה, אומנם דעתנו עליה היתה קצת שונה. הרגשנו שהחיות לא מטופלות כראוי וכן גם נראו מעט מוזנחות. ואומנם חושב לי לציין שההסברים היו רק בפולנית כך שיכול להיות שאנחנו לא מבינים נכון את מהות החווה ולכן החוויה שלנו היתה שונה.

לינק לנסיעה בוויז:

https://waze.com/ul/hu3wd5gprv

לינק לגוגל:

Warmiński Zwierzyniec
Nikielkowo 23, 10-376 Nikielkowo, Poland
+48 694 937 639
https://maps.app.goo.gl/LH9EWgV2Qz2QMPRt7

אני אצטרף פה מעט תמונות ובכל זאת תוכלו להפעיל את שיקול דעתכם.

לאחר מכן המשכנו לאחד הפארקים באזור שהוא למעשה מסלול הליכה סביב אגם שיש בו ברבורים ואיך לא רצה הגורל וגם פגשנו בגינת משחקים נחמד וריקה שהילדים יכלו לעשות בה אינסוף סיבוב אומגה ללא הפרעה.

https://waze.com/ul/hu3w9cwxyh

בשלב מסוים מכיוון שנכנס לתמונה קומץ ענני גשם נדב המשכנו למרכז הקניות הגדול ביותר בעיר – גלריה .

https://waze.com/ul/hu3w9f1s7w

טיפ קטן וחשוב…
בגלריה יש חנות ענק של שתי קומות בשם t.k.max . מדובר ברשת עודפים של כל מותג שעולה כמעט בראשכם: החל מדיזל, ראלף לורן, טומי, קלווין קליין, צמפיון, נייק, מותגים להלבשת הבית ועוד המון. תנו לעצמכם זמן לפשפש ולעבור על הסטנדים, אנחנו בילינו רק בחנות הזו כשעתיים, אומנם לא קנינו הרבה אבל אספנו שם ג׳קט ג׳ינס one of a kind של דיזל וצעצועים לילדים.

לאחר מכן חזרנו למלון לאריזות לקראת היציאה למחרת לכיוון ורשה.

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑