Flying with kids גרסת הגאדגטים 2019

טוב אז החופש הגדול עוד רגע פה ומי שמכיר אותי יודע שאת חופשת הקיץ עם הילדים אני מעדיפה לבלות בחלקה בחופשה משפחתית בחו"ל .

החשבון שלנו הוא דיי פשוט…
לא אנחנו לא מליונרים…
וכן גם לתכנון חופשה בדומה לתכנון ארון יש קווים שמאפשרים ישארות במסגרת תקציבית ידועה מראש.

החופשות שלנו מתוכננות דיי הרבה חודשים מראש (לפעמים כעשרה חודשים מראש) ונכנסות תמיד לתוך אותה מסגרת של תקציב קיים וכזה שניתן לעמוד בו גם אם מדובר במשפחה עם שלושה ילדים.

כל זה תוך שימת דגש על כללים קבועים כמו:
*מלון עם מרחבים – כזה שיתאים לילדים ויאפשר גם יום מנוחה ורביצה במרחבי המלון.
*רכב גדול – כזה שיכיל אותנו ואת כל המיליון העגלות מזוודות מעילים ואינסוף חפצים באהבה , בלי מאמץ ובאופן כזה שישאר לנו מספיק מרחב לתנועה בתוכו.
*מזג אוויר- מהסוג הנוח, לא חם מידיי ולא קר מידיי. כזה שלא יגרום לנו לסבול ולנטוף ביום טיול ועדיין יאפשר שהייה סביב אגם או פעילויות מים .

קחו לדוגמא את החופשה הקודמת שלנו בסלובניה בתקציב כולל וסופי של 18,000 ₪ לשבועיים מלאים כולל שתי ארוחות ביום וביזבוזים! וישנן עוד מדינות רבות באירופה שמאפשרות חופשות במגוון סגנונות במחירים ריאלים.

לצורך השוואה העלות של קייטנות ומסגרות לשלושה ילדים דיי דומה בטוטאל. או לחילופין, בגלל שאני גננת ומתאפשר לי להיות בבית איתם, אז כל יציאה לים או לבריכה עם שלושה ילדים לא נגמרת בפחות מ- 150 ש"ח במקרה הטוב. ( רק עלות מינימאלית של כניסה לבריכה לשלושה אנשים זה 120₪ ואיפה תוספת ארטיקים עלות בישול יומיומי וכן הלאה. )

אז אחרי שהקדמתי והסברתי עתה נדבר על 9 הגאדגטים שישנו לכם את החופשה ושאת רובם אגב אפשר ורצוי לרכוש און ליין:

1. הראשון הוא עגלה וטרמפיסט לכל ילד עד גיל 6 – וכן עגלה שמתקפלת טוב זה גאדג׳ט

נכון… בארץ אין מצב שתקחו ילד בן 6 בעגלה או טרמפיסט אבל תחשבו על הסיטואציה הבאה: אתם אחרי יום ארוך ומתחשק לכם סיבוב לילי בחוץ ואיזה דרינק טוב אבל הילדים עייפים ואין מצב שיצעדו עכשיו – בום !

סיטואציה נוספת: אתם ביום שופינג הבודד שתוכנן לכם בטיול (כן לצערי בטיול עם ילדים יותר מיום אחד נחשב כבר לסבל עבור כולם) . לפניכם עשר שעות של שוטטות ואין מצב שהילדים יזרמו אלא אם כן – עגלה! (וגם טאבלט אבל על זה נדבר בהמשך).

אנחנו בשנים קודמות טסנו עם 2 עגלות מסוג בייבי סייף קוויקי פלוס טרמפיסט והשנה תצטרף אלינו יויו פלוס טיולון נוסף וטרמפיסט.

2. מנשא – כן לא כולכם אוהבים מנשאים אבל בשמורות ומסלולים בטבע ובערים רבות באירופה עגלה היא פשוט בילתי אפשרית. אגב מי שעוקב בסטורי של האינסטה יודע שאני מחוברת כבר 4 שנים למנשאים של ארגו בייבי אבל אין תשובה אחת בכל הקשור למנשאים כל חד ומה שנוח ומתאים לו.

3.טאבלט לכל ילד! וכן אני יודעת שזה אולי נשמע שיטחי אבל תודו לי אחרי שתעברו שעות בדרכים בשקט או שתצלחו את יום השופינג בזכות הטאבלטים. אגב , לצורך העניין לנו יש טאבלטים של אמאזון מסוג Kindle fire שהעלות שלהם גם יחסית שווה לכל כיס.

קישור לקינדל פייר:

https://www.amazon.com/dp/B07FKR6KXF/ref=cm_sw_r_wa_apa_i_.TGcDbT0M3QKH

4.רצועות יד לילדים – כי אין מצב שאני מאבדת ילד באיזה מקום המוני…לא בשבילי..

http://s.aliexpress.com/iyIFvUzu?fromSns=WhatsApp

5. צמידי שם לידיים של הילדים – עם מקום לשם וטלפון של ההורים למקרה שבכל זאת הזוועה מהסעיף הקודם קרתה.

https://s.click.aliexpress.com/e/bjM6QORm

6. עכביש- טוב לא באמת עכביש, זה שם של מוצר גומי שתופס את הטאבלט או הסלולרי שלכם בכל מקום ומאפשר תלייה כמעט בכך מקום ברכב…לי תמיד יש כאלה ברזרבי.

דמיינו את הילדים צופים בטאבלט במושב האחורי תוך כדי בלימה איכותית ואת הטאבלט עף קדימה לרצפה…או את הילדים אוכלים תוך צפייה בטאבלט שמקבל פרגון בדמות שאריות ופירורים …

עם העכביש זה לא יקרה.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F202295929454

7. זה ישמע אולי מצחיק אבל משקל מזוודות נייד- ולמה? כיוון שיש חברות תעופה שמקפידות מאוד על משקלה של כל מזוודה ביחס למה שמותר לפי הכרטיס שרכשתם לעומת חברות שיקחו את המשקל הכולל.

אני אפרט יותר…למשל אם הכרטיס שלכם מאפשר מזוודה עד 22 קילו ואתם 5 נפשות אז יש חברות שישקלו את כל המזוודות ויעבירו על משקל כולל של 100 קילו גם אם יש מזוודה ששוקלת יותר או פחות ויש חברות שיקפידו שכל מזוודה תשקול עד 22 קילו. כבר קרא לי שנאלצתי לפתוח ולסדר מחדש מזוודות בתוך השדה כשכל הילדים מתרוצצים סביבי…האמת…מיותר -ולכן….

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F311777636467

8.מי פולד – מה זה מי פולד אתם בטח שואלים?
פטנט גאוני של ישראלים – בוסטר מתקפל לגודל של תיק קלאץ'!

כידוע באירופה לפעמים מחיר השכרת כסאות הבטיחות לילדים מסתכם ביותר מעלות השכרת הרכב כולה. המי- פולד יכול לחסוך לכם את העלות הזו וכמובן להמשיך לשמש אתכם ברכב בבית.

(לנו יש שניים כאלה)

https://www.amazon.com/dp/B01H5VJJTE/ref=cm_sw_r_wa_apa_i_B5GcDbTXDDGJA

9.פאוור בנק – מטען נייד– וויז , צילום , רשתות חברתיות , טאבלטים, הם רק חלק מהסיבות שבלי זה תלכו לאיבוד… לפחות במקרה שלי.

https://s.click.aliexpress.com/e/I8yzYQy

https://s.click.aliexpress.com/e/bDezVVKg

בפוסט הבא תחת הכותרת flying with kids נעסוק ברשימה נוספת של מאסטים לטיסה עם ילדים . עד אז…

Stay tuned!

<span dir=rtl>3תגובות ל‘Flying with kids גרסת הגאדגטים 2019’</span>

Add yours

כתיבת תגובה

בלוג בוורדפרס.קום.

למעלה ↑